tirsdag 24. september 2013

Stuen

Jeg er litt gjerrig med interiørbilder, det er liksom ikke så spennende med legokosser utover gulvet, vasketøy i ene enden og middagsrester i andre enden av spisebordet.

Men her om dagen fikk jeg roser av Mannen!
Sånn tilfeldig, hadde nok ingenting å gjøre med at jeg ble kjempesint dagen før. 
Helt berettiget, så vidt jeg kan huske! :-)

 
Jeg elsker blåfargen, 
det er "Sval sjø" fra Sensefargekartet i fjor. 
Elsker bordet også, Mannen måtte helt til Nøtterø for å kjøpe det.(Passet fint at han kunne dra på kurs i Tønsberg samtidig!)
Putene fra Susanne Scherning kjøpte jeg i København sommeren før vi flyttet inn, "lampen" er en Happy Lights lysslynge vi fikk i innflyttingsgave fra svigerinnen og svogeren i Lillesand - veldig hyggelig!
Sofaen har vi også fått, den får stå til vi finner den perfekte utgaven. I fjor ble den drapert i hvite laken, men det er ikke særlig praktisk, 
for å være ærlig var det ikke så pent heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar