torsdag 3. januar 2013

Nytt år!

Jeg leser om Åshild 
som har publisert ca 260 innlegg på bloggen sin i 2012, 
og må innse at jeg er en elendig blogger.
Men nå skal dere få en liten rundtur i huset!
(Nytt år, nytt forsøk.)

Inngangspartiet har jeg allerede vist,
det finner du her. 

Rett innfor den blå døren ser du de fine,
 røde flisene mannen plukket ut. 


Det kunne fort ha blitt viktorianske betongfliser, 
hvis moor fikk velge,
men de vi har passer utmerket til slagbenken, 
som endelig kom til sin rett 
etter å ha stått inneklemt på det gamle kjøkkenet.


Den passer også godt til inngangsdøren - 
eller utgqangsdøren, 
sett fra denne siden...


Til venstre for døren svinger trappen seg opp.
Ser du godt etter, finner du nok litt støv her.
Hvit trapp er slett ikke praktisk,
men vi synes den er veldig pen!








 
Et vindu halveis oppe gir fint lys, 
og er en god utkikkspost 
når Lillebror skal sjekke 
hvem som ringer på døren!

Dessuten er det god lagringsplass under:


Her oppbevares det  
to vogner, 
et telt, 
en strikkemaskin 
og en kappsag!
Samt klær og sko, da.
Det som ikke får plass i det fine skapet!


Jeg ønsker meg nytt kamera...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar