fredag 6. januar 2012

Utsikt og innsikt!

 Som dere ser - det nye huset vårt ligger ganske landlig til her på bygden! 
Fra altanen vil vi får flott utsikt over jorder og bondergårder, dessuten kanskje til min venninne Therese. (I så fall skal vi ha lamper i vinduet for å signalisere at vi har lyst på kaffebesøk! 
Eventuelt bruke mobilen.)
Men det ser idyllisk ut, ikke sant!
Fra Lillebrors rom, derimot, vi vi få utsikt til det fremtidige kjøpesenteret - med tårn! Jeg er en asfaltunge som har flyttet på landet, og så truer kommunen med å lage en "urban stasjonsby" av idyllen! Hva gir du meg?


Enn så lenge er det natur i nærheten,
akebakke (åker) rett ut fra stuedøren, nesten!
Og mostermannen kan bare spenne på seg skiene og tusle ut i lysløypen. 
Moster blir heller hjemme og lager hageplan.
Eller syr, med så stort hus blir det vel plass til en sykrok?
Noe rosa. som jeg kan blogge om?
Må bare kjøpe ny symaskin først!

Når jeg har tatt en kjærlig avskjed med den gamle, utslitte Pfaff´en. 

Snufs.


Utsikten fra stuen er kanskje ikke så mye å skryte av?
PS: Snart kommer bilder av vinduene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar