søndag 2. desember 2012

1. desember!


Adventskalenderen var slett ikke klar.
Mannen var på loftet sent i går og hentet noen esker til meg,
men det var ikke DE eskene som skulle ned, tydeligvis.
A jo, forrresten - han fant julemusikken.
Så det bli nok jul.

"Krybben" med hjertelys
Lillebror har fått treårsgave fra kirken her,
og en adventskalenderbok med figurer til å ta ut fra Tripp Trapp.
Og pappa ga etter for presset for flere uker siden 
og kjøpte sjokoladekalender - en som kostet 99,- og ikke 9,90.
Han har mye å lære om manipulering av egne barn...

Men den skjønne mannen hentet meg på jobb litt over 22, 
da hadde han og Storebror begynt å henge opp skap på vaskerommet - det skal bli så bra!
OG fyrt i peisen.

Det er første gang - vi er litt redde for heksesot, nemlig.
Men nå er det -7 grader ute.

Deilig varme!

Og den fine "vedkurven" jeg kjøpte på Fretex har endelig blitt fylt med ved. 
Skjønt ikke pusset. 
Synes den er tøff!
Os så har den, i motsetning tl badekaret, ordentlige løveføtter.
Lillebror påstår det er drageføtter, kanskje han har rett?


God adventstid til alle!

2 kommentarer:

  1. Det synes jeg absolutt er drageføtter! Klart det! Og du må for all del ikke pusse den, har du først pusset så må du fortsette, nå har den sikkert flott patina ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha, ha - sånne råd liker jeg!
      Takk, Anne!

      Slett