søndag 2. desember 2012

2. desember!

Lillebror og jeg ser på Astrid Lindgrens jul,
og  Emil som lager fest for fattiglemmene.
Like fantastisk hver gang!
Desverre glemte jeg meg ut og valgte automatisk "norsk",
men det er jo helt feil stemmer!

Emil får en god idè.
 Og språk, så klart.

Første søndag i advent + nytt hus = adventsstaken på ukjent oppholdssted.
Så her er vår "random" stake,  barnevennlige lys og fluesopper fra mosters kalender samt litt kråkefot.




Jeg er så heldig å få julekalender til bursdahsgave hvert år, fra Bestevenninne! 
Hun får fra meg og, men i år er den skikkelig "venstrehåndsarbeid".
(Unnskyld uttrykket, alle dere som bruker venstre hånd til hverdags!)

Ekte pakkekalender for moster...
Vel, vel, armen må vel snart bli bra?

1 kommentar:

  1. Det viktigste er å ha tid til å kose seg i adventstiden, og det ser det ut til at du gjør! Flott improvisert stake. :) Anne Kari

    SvarSlett