fredag 13. april 2012

Ny oppdatering!

Det skjer så mye nå, jeg rekker knapt å legge ut bilder. Så jeg er noe forsinket, disse bildene er fra påsken.

Inngangspartiet tar form!
Ikke helt den formen jeg hadde planlagt, men, men.
 Taket på plass i stuen - stue og kjøkken fikk panel, de andre rommene malt gips. 
Follohus fikk levere disse jobbene, nok å gjøre med gulv og vegger likevel!
 Til loftet blir det en trappestige,det kan være greit - for da må jeg tenke meg om to ganger før jeg bærer ting opp for lagring...
 
Inngang til supert kleskott!
Endelig skal moster få plass til å henge opp alle kjolene.
Bunad og lange kjoler har ført en ussel tilværelse i dette skråtak- huset, de gleder seg til å flytte inn hit!

 Her er badet, det blir vegghengt toalett og dusjvegg.Håper jeg.
Og to vasker.
Litt for tett.
Men det er ikke alt som kommer som bestilt!
 



 





Men skittentøysjakt blir det!


 Stue!


Farmor og farfar har hjulpet mye.
Farfar med snekring og maling, farmor med barnepass og vaffelsteking!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar